01 Nov Recovery Promotion for Aware Customers
To offset losses and relieve difficulties caused by the current flooding, Aware is offering help and support for our customers (including their branches and subsidiary companies in Thailand), to procure replacement of their damaged IT hardware through Aware, AT COST.
เพื่อเป็นการช่วยเหลือและบรรเทาความเดือดร้อนของบริษัทลูกค้าของ Aware (รวมถึงบริษัทสาขาหรือบริษัทในเครือ) ที่ตั้งอยู่ในพื้นที่เสี่ยงภัย กำลังประสบหรือได้รับผลกระทบจากอุทกภัยอยู่ในขณะนี้ ทางบริษัทฯจึงจัดให้มีโปรโมชั่นพิเศษ สำหรับการจัดซื้อ IT Hardware เพื่อทดแทนส่วนที่เสียหายไปทั้งหมด ในราคาต้นทุนตามจริงของ Aware (at cost)
- Spreading The Love In The Office For Valentines Day - March 2, 2016
- Aware presents at the “Creativity Connect Forum” - December 1, 2015
- Aware’s Annual Community Care Event 2015 - November 24, 2015
- Aware Will Be Presenting at the International Creativity Forum, ‘Creativity Connect’ - October 28, 2015
- Aware Wins Esri & ICMA Social Services App Challenge with ‘The Raccoon Challenge’ - October 5, 2015
- Event: Enterprise Collaboration and Unified Computing from Cisco and Aware - September 23, 2015
- Aware Raises Over 16,000 - September 1, 2015
- It’s a busy weekend for Aware - July 22, 2015
- Graduation Day – The Aware Academy - May 19, 2015
- Chiang Mai’s First Digital Job Fair - April 30, 2015